Toimitusehdot

Tilaaminen

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saadaksesi ilmoita sähköpostiosoitteesi ja matkapuhelinnumerosi tilaamisen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Kirjautuminen

Kirjautumalla pystyt seuraamaan tilauksiasi ja ylläpitämään omaa toivelistaa. Sinun ei tarvitse luoda asiakastiliä tehdäksesi ostoksia Heureka Shopissa, riittää että täytät huolellisesti yhteystietosi tilauslomakkeeseen. Automaattista tilausvahvistusta varten tarvitset sähköpostiosoitteen ja matkapuhelinnumeron. 

 

Toimitusmaksu ja toimitustapa

Toimitustavat ovat:

Postin noutopaketti 5,90 €

Postin kotiinkuljetus 11,90 €

Yli 70 € tilaukset toimitamme veloituksetta kotimaassa.

Voitte myös noutaa tilauksenne veloituksetta Tikkurilan tai kauppakeskus Kampin Heureka Shopista liikkeiden aukioloaikoina. Huom! Tiedekeskus Heureka ja Heureka Shop Tikkurila ovat suljettuna 14.3. - 12.4.2020. Heureka Shop Kamppi on tilapäisesti suljettuna 27.3. alkaen.

 

Toimitusaika

Postitamme tilatut tuotteet mahdollisimman nopeasti, tilauksen teosta samana tai seuraavana arkipäivänä. Normaalisti toimitusaika on 2-4 arkipäivää tilauksesta. Ulkomaille toimitamme tilaukset noin 5-9 arkipäivässä.

 

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus 14 päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan toimituksen mukana saamasi palautuslomake. Jos käytät palautukseen alkuperäistä lähetyspakkausta, liimaa Postin palautustarra osoitetietotarrasi päälle. 

Palautusosoite:
Tiedekauppa Magneetti Oy
Kuninkaalantie 7
01300 Vantaa

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on käsitelty, maksu palautuu sinulle Paytrailin kautta. Palautusten käsittelyaika on noin kaksi viikkoa.

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on viallinen tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected]

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on kadonnut tai vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin www.posti.fi.

 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.